Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.12104/82852
Title: Efectos de externalidades de red en el posicionamiento de franquicias nuevas en el mercado. Estudio de caso de la franquicia Wingman S.A. de C.V.
Author: Domínguez González, Janeth Del Rosario
Advisor/Thesis Advisor: Espinosa Ramírez, Rafael Salvador
Romero Morett, Martín Guadalupe
Ruiz Porras, Antonio
Bravo Sandoval, Salvador
Keywords: Franquicias;Teoria De Juegos;Estrategias De Las Empresas.
Issue Date: 26-Jul-2016
Publisher: Biblioteca Digital wdg.biblio
Universidad de Guadalajara
URI: https://hdl.handle.net/20.500.12104/82852
https://wdg.biblio.udg.mx
metadata.dc.degree.name: Maestría en Negocios y Estudios Económicos
Appears in Collections:CUCEA

Files in This Item:
File SizeFormat 
MCUCEA10523FT.pdf2.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in RIUdeG are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.