Buscar


Nueva búsqueda
Añadir filtros:

Usa filtros para refinar los resultados de búsqueda.


Resultados 271-280 de 541.
Resultados por ítem:
TítuloAutor(es)Programa educativoCentro UniversitarioISSNPrograma educativoCentro UniversitarioTipo
Use of cluster analysis to detect news frames in the media coverage of the Merida Initiative------info:eu-repo/semantics/article; info:eu-repo/semantics/publishedVersion; Artículo evaluado por pares
Journalistic models, and the use of actors and sources in post-dictatorship Chilean news coverage of social affairs (1990-2010)------info:eu-repo/semantics/article; info:eu-repo/semantics/publishedVersion; Artículo evaluado por pares
University radio in Spain: Alternative public service communication for learning purposes------info:eu-repo/semantics/article; info:eu-repo/semantics/publishedVersion; Artículo evaluado por pares
Ethnography on journalistic work. Notes on the insertion of the researcher into an Argentinian newspaper newsroom------info:eu-repo/semantics/article; info:eu-repo/semantics/publishedVersion; Artículo evaluado por pares; Etnografía
The constitution of mobile phones in Argentina: Regulatory frameworks, advertising rhetoric and domestication------info:eu-repo/semantics/article; info:eu-repo/semantics/publishedVersion; Artículo evaluado por pares
European audiovisual policy and cultural diversity in the digital era------info:eu-repo/semantics/article; info:eu-repo/semantics/publishedVersion; Artículo evaluado por pares; Economía política de la comunicación
¿Quién le teme a Facebook? Reseña de Trucos para el maestro. Cómo utilizar la tecnología en el aula------info:eu-repo/semantics/article; info:eu-repo/semantics/publishedVersion; Reseña
Ritmo revisitado. Representaciones de género en los 60------info:eu-repo/semantics/article; info:eu-repo/semantics/publishedVersion; Reseña; Cualitativo
Presentation------info:eu-repo/semantics/article; info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Educating in times of screens: Strategies and technological domestication in six families from Jalisco. A methodological proposal to study the link between education, families and screens------info:eu-repo/semantics/article; info:eu-repo/semantics/publishedVersion; CUALITATIVO