Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.12104/82641
Title: Tendencias, inequidades y paradojas del consumo mediático en sociedades desiguales. El caso de Jalisco (2003-2008)
Other Titles: un análisis desde la perspectiva de la mediatización social
Author: Arredondo Ramírez, Pablo
Advisor/Thesis Advisor: Alonso Sánchez, Jorge
Keywords: Medios De Comunicacion Masiva;Analisis Del Discurso Aspectos Sociales
Issue Date: 28-Sep-2015
Publisher: Biblioteca Digital wdg.biblio
Universidad de Guadalajara
URI: https://hdl.handle.net/20.500.12104/82641
https://wdg.biblio.udg.mx
metadata.dc.degree.name: DOCTORADO EN CIENCIAS SOCIALES
Appears in Collections:CUCSH

Files in This Item:
File SizeFormat 
DCUCSH10170.pdf
Restricted Access
4.44 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in RIUdeG are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.