Buscar por Autor Maestría en Estudios de las Lenguas y Culturas Inglesas

Ir a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
O introducir las primeras letras:  
Mostrando resultados 1 a 11 de 11
TítuloAutor(es)Programa educativoCentro UniversitarioISSNPrograma educativoCentro UniversitarioTipo
Application of Celce-Murcia teaching techniques to improve learners pronunciation in regular simple past verbs and third person singular simple present tenseGonzález Castro, Berenice---Maestría en Estudios de las Lenguas y Culturas InglesasCUCSHTesis de Maestría
Argumentative Discourse of fear as persuasive strategy: The case of the Sun British tabloid supporting BrexitLuna Salazar, Nazareth Ámbar Suhel---Maestría en Estudios de las Lenguas y Culturas InglesasCUCSHTesis de Maestría
Exploring the different factors involved in pronunciation at an English private institution in MexicoMeza Romero, Cynthia Elizabeth---Maestría en Estudios de las Lenguas y Culturas InglesasCUCSHTesis de Maestría
Language Policies applied to the Teaching-Learning of Quechua and English in Peruvian Public Secondary school: The Case of HuacavelicaBustamante Amaro, Katty Stefany---Maestría en Estudios de las Lenguas y Culturas InglesasCUCSHTesis de Maestría
Lexical Borrowing in Caramelo or Puro CuentoGuzmán Moreno, Yonatan Arturo---Maestría en Estudios de las Lenguas y Culturas InglesasCUCSHTesis de Maestría
Overestimation and understimation phenomena in college students who study English as a Foreign Language: a descriptive analysisHernández Guzmán, Tláloc---Maestría en Estudios de las Lenguas y Culturas InglesasCUCSHTesis de Maestría
Particles in two non-related languages: Nahuatl and EnglishRodríguez Villaruel, Paloma Coatlicue---Maestría en Estudios de las Lenguas y Culturas InglesasCUCSHTesis de Maestría
Seeking a relationship between the employmentof Grammar learning strategies and the L2 learners subject-operator inversion awarenessEsparza Plascencia, Carlos---Maestría en Estudios de las Lenguas y Culturas InglesasCUCSHTesis de Maestría
SNELT: Special Needs English Language TeachingHerrera Méndez, Jaime Yaniro---Maestría en Estudios de las Lenguas y Culturas InglesasCUCSHTesis de Maestría
TE REO MAORI in linguistic landscape of New Zeland: Rotorua, a case studyGarcía Hughes, Jorge Germán---Maestría en Estudios de las Lenguas y Culturas InglesasCUCSHTesis de Maestría
The use of the mother-tongue in the EFL classroom: perception of teachers and students using Spanish and its actual useCruz Ramírez, María De Jesús---Maestría en Estudios de las Lenguas y Culturas InglesasCUCSHTesis de Maestría