Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:
https://hdl.handle.net/20.500.12104/88447Registro completo de metadatos
| Campo DC | Valor | Lengua/Idioma |
|---|---|---|
| dc.creator | Alcalá Anguiano, Fabiola | - |
| dc.date | 2017-07-01 | - |
| dc.date.accessioned | 2021-10-09T02:20:29Z | - |
| dc.date.available | 2021-10-09T02:20:29Z | - |
| dc.identifier | http://elojoquepiensa.cucsh.udg.mx/index.php/elojoquepiensa/article/view/271 | - |
| dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12104/88447 | - |
| dc.description | This article explains the concept of Sublime-Irony as a key feature to interpret the non-fiction films of Werner Herzog. In the following pages, two of his documentary films are analyzed: The White Diamond (2004) and Grizzly Man (2005), with the purpose of arguing how this German filmmaker’s aesthetic can be reconstructed using precisely this mixed figure of romantic origin. | es-ES |
| dc.format | application/pdf | - |
| dc.language | spa | - |
| dc.publisher | Universidad de Guadalajara | es-ES |
| dc.relation | http://elojoquepiensa.cucsh.udg.mx/index.php/elojoquepiensa/article/view/271/275 | - |
| dc.rights | Derechos de autor 2018 El ojo que piensa. Revista de cine iberoamericano | es-ES |
| dc.source | El ojo que piensa. Revista de cine iberoamericano; No 15 (2017); 8-22 | en-US |
| dc.source | El ojo que piensa. Revista de cine iberoamericano // e-ISSN: 2007-4999; Núm. 15 (2017); 8-22 | es-ES |
| dc.source | 2007-4999 | - |
| dc.title | Sublime-Irony on Werner Herzog’s documentary films. An analysis on The White Diamond and Grizzly Man | es-ES |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/article | - |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | - |
| dc.type | Artículos académicos y científicos | es-ES |
| Aparece en las colecciones: | Revista El ojo que piensa | |
Ficheros en este ítem:
No hay ficheros asociados a este ítem.
Los ítems de RIUdeG están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.