Buscar


Filtros actuales:

Nueva búsqueda
Añadir filtros:

Usa filtros para refinar los resultados de búsqueda.


Resultados 1-10 de 16.
Resultados por ítem:
TítuloAutor(es)Programa educativoCentro UniversitarioISSNPrograma educativoCentro UniversitarioTipo
Los tótems interactivos para la difusión de información a usuarios infantiles. Una nueva estrategia pedagógica ante la exposición de información.------info:eu-repo/semantics/article; info:eu-repo/semantics/publishedVersion; Artículo dictaminado a doble ciego
A characterization of the social context of professional practices in psychology at the Minuto de Dios University Corporation in Bello, Colombia, in 2014: a case study------info:eu-repo/semantics/article; info:eu-repo/semantics/publishedVersion; Artículo evaluado por pares
Racist and ideological discourse in the mass media: an analysis of an editorial opinion article, and an educational proposal------info:eu-repo/semantics/article; info:eu-repo/semantics/publishedVersion; Artículo evaluado por pares
Towards a new, human-rights based profile of the university teacher------info:eu-repo/semantics/article; info:eu-repo/semantics/publishedVersion; Artículo evaluado por pares
Studying on the Internet 2.0. Practices of university students in the City of Buenos Aires------info:eu-repo/semantics/article; info:eu-repo/semantics/publishedVersion; Artículo evaluado por pares
Critical analysis of the communication campaigns meant to encourage “water culture” in Mexico------info:eu-repo/semantics/article; info:eu-repo/semantics/publishedVersion; Artículo evaluado por pares; Analítico descriptivo
From canon to school fandom: #Orson80 as transmedia educational storytelling------info:eu-repo/semantics/article; info:eu-repo/semantics/publishedVersion; Descriptivo; Analítico; Cualtitativo
Salud y medios en Costa de Marfil------info:eu-repo/semantics/article; info:eu-repo/semantics/publishedVersion; Artículo evaluado por pares
Racism in the image of the indigenous in Mexican textbooks (2012-2015)------info:eu-repo/semantics/article; info:eu-repo/semantics/publishedVersion; Artículo evaluado por pares; Análisis de la imagen
A Study of Content Validity and Reliability of an Instrument to Diagnose Inclusion Processes in Teacher Colleges------info:eu-repo/semantics/article; info:eu-repo/semantics/publishedVersion; Artículo evaluado por pares