Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.12104/48178
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCalleros Ávila, Francisco Javier
dc.date.accessioned2015-09-21T18:23:51Z-
dc.date.available2015-09-21T18:23:51Z-
dc.date.submitted1995
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12104/48178-
dc.identifier.urihttp://wdg.biblio.udg.mx
dc.formatapplication/PDF
dc.language.isospa
dc.publisherBiblioteca Digital wdg.biblio
dc.publisherUniversidad de Guadalajara
dc.rights.urihttp://wdg.biblio.udg.mx/politicasdepublicacion.php
dc.titleEL EFECTO DE UNA ESTRATEGIA DE ENSEÑANZA EN LA APROBACIÓN DE LOS CONCEPTOS FUNDAMENTALES DE ELECTROSTÁTICA
dc.typeTesis de Maestria
dc.rights.holderUniversidad de Guadalajara
dc.rights.holderCalleros Ávila, Francisco Javier
dc.type.conacytmasterThesis-
dc.degree.nameMAESTRIA EN ENSEÑANZA DE LAS CIENCIAS-
dc.degree.departmentCUCEI-
dc.degree.grantorUniversidad de Guadalajara-
dc.degree.creatorMAESTRO EN ENSEÑANZA DE LAS CIENCIAS-
Appears in Collections:CUCEI

Files in This Item:
File SizeFormat 
MCUCEI00827.pdf
Restricted Access
389.69 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in RIUdeG are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.